• Політика повернення товару

    Отримавши товар (у кур'єра або в офісі), в першу чергу перевірте відсутність механічних пошкоджень. Після отримання та оплати товару пред'явити претензії в частині зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше.

    Переконайтеся, що кур'єр видав вам всі необхідні документи, в першу чергу чек і гарантійний талон. Без талона ви не зможете отримати гарантійне обслуговування. Поставте всі необхідні підписи, після чого збережіть документи в надійному місці. Не зайвим буде перевірити, що серійний номер і модель виробу відповідають зазначеним в талоні.

  • Що робити, якщо з товаром проблеми?

    Якщо гарантійний термін на ваш товар ще не закінчився зверніться в наш сервісний центр за телефонами 067 444 58 01, 050 330 42 50

    Фахівці центру проведуть експертизу і приймуть рішення про подальші дії: ремонт, обмін або повернення грошей. За підсумками експертизи ви отримаєте висновок сервісного центру. Якщо проблему не буде вирішено, покупцеві повертається повна вартість товару.

Кошик
Ваш кошик пустий!
Проміжний підсумок
0,00 
Всього
0,00 
Продовжити покупки
0